About Coco-fashion.com

Hello!

Ce mai faceti? Sper ca cele care sunteti in sesiune va descurcati bine si nu aveti probleme cu examenele.

Pe aici incepe sa se schimbe un pic vremea, si deja ma gandesc la zilele cat de cat calde de primavara cand voi putea sa ma plimb prin parc si sa ma bucur de razele soarelui. Dar pana atunci am timp destul sa imi reorganizez garderoba si sa-mi adaug noi achizitii. Pe langa cateva produse pe care le-am adaugat in sifonierul meu si pe care o sa vi le prezint in curand, am mai ochit cateva produse pe care mi le-as dori in garderoba.
In ultima vreme, din lipsa de timp, singurul "clatit de ochi" pe care l-am facut a fost pe magazine online, ultimul dintre ele fiind Coco-Fashion, un site asiatic de imbracaminte care are niste preturi destul de mici. Din pacate, transportul este un pic cam scump. Insa preturile ajung sa fie aproximativ la fel cu cele de pe alte site-uri de haine care ofera transport gratis.
Pe site gasiti o varietate foarte mare de haine, pentru toate gusturile. Eu am ochit urmatoarele produse,care mi-au furat mintile:
- geaca din imitatie de piele, biker-style, de care caut de foooarte mult timp

-o rochita eleganta cu dantela in parte superioara. Ador acest tip de rochite, doarece avantajeaza silueta.
-o fusta cu zebra-print
-o fusta neagra simpla. Am nevoie si de un astfel de obiect vestimentar in garderoba.
- un hanorac maxi . Il ador pentru simplul fapt ca are o gluga "larga", ceea ce caut de fooooarte mult timp. Nu suport sa port hanorace care au o gluga fixa care are ca unic scop sa "iti indese" capul. Faptul ca e lung si largut/lejer sunt inca 2 plusuri.
-o rochita maxi in dungi

Siiiii acum ajungem la partea mea preferata: tricourile maxi! Ador sa port acest tip de tricouri cu colanti/pantaloni skinny. Sunt singurele tipuri de bluze care le tolerez. In plus, imi place la nebunie acest stil boho-casual-urban. Nu stiu sa il definesc sincer.
-tricou cu pisicuta. Who doesn't love cats? I'm mad about them!
-tricou negru cu o inima animal print
-tricou asimetric. Am un pulover asimetric si desi nu am crezut initial ca il voi purta,am devenit usor dependenta de el.

Voi va faceti cumparaturile online? Ce site-uri preferati?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu