Review: Lashem Mascara

Hello!
Ce mai faceti? Cum va "luptati" cu caldura de afara? Eu incerc prin orice metoda umana si inumana sa ma racoresc si cu greu reusesc. Din nou am absentat de pe blog, pentru ca m-am mutat la noul apartament unde voi locui din toamna. De doua zile ma pregatesc pentru marea plecare in Finlanda si cu chiu cu vai ma straduiesc sa nu imi pun foarte multe in bagaj, pentru ca imi voi imbogati colectia acolo cu siguranta.
In trusa de machiaj mi-am pus doar 2 rimeluri, un set de farduri si cateva farduri mono, un tus, fondul de ten,un blush si o pudra, si cateva pensule(nu ca as detine eu foarte multe). Am decis sa ma limitez si sa nu iau foarte multe pentru ca sigur nu le voi folosi pe toate. Am ales farduri in nuante nude, pentru ca acestea au fost preferatele mele in ultima vreme.

Astazi vreau sa va vorbesc despre mascara Lashem. Acest produs vine intr-un tub dublu, ca sa zic asa, cu 2 capete- unul pentru alungire si unul pentru volum.

 Ambalajul produsului imi place foarte mult. Esti simplu, si imi place cum este sigla amplasata. Desigur, si culoarea argintie imi fura putin ochii.
Periutele sunt destul de simple. Une este normala,iar una este de plastic. Uneori le combin dupa bunul plac, alteori folosesc un singur capat cand ma machiez.
Efectul nu este foarte spectaculos, eu il consider mai mult un rimel de zi, insa imi place faptul ca nu lipeste genele intre ele, iar in cazul in care se intampla sa se lipeasca, intervin cu periuta de plastic si le separ fara nicio problema.
Per total este un rimel obisnuit, nu am observat sa fie nu foarte mult diferit de alte rimeluri folosite de mine si dupa cum am spus si mai sus, il folosesc mai mult peste zi pentru ca efectul obtinut este destul de natural. Ce imi place in mod special la el este faptul ca are o culoare destul de intensa.

Care este rimelul vostru preferat? Va tenteaza acest produs?

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu