Review: Essence All Eyes On Me Mascara

Hello!

Ce mai faceti? Eu ma zbat momentan cu ultimele pregatiri pentru plecare. Maine este ziua cea mare si abia astept. Nu am zburat in viata mea cu avionul si sunt un pic speriata, insa sper sa ma linistesc peste noapte.
Ca sa ma mai detasez un pic de tot stresul din jurul meu, am zis sa mai scriu un pic pe blog, daca tot l-am neglijat in ultima vreme.

Astazi vreau sa va prezint un rimel marca Essence. Cred ca ne este cunoscuta tuturor aceasta marca deja, la ce isterie a creat in jurul ei. Produsul vine intr-un tub  mic si grasut, negru cu model argintiu.
Imi place foarte mult ambalajul pentru ca este un pic diferit de restul tuburilor de mascara pe care le detin. Este mai mic si mai bondoc, ceea ce imi place la nebunie, pentru ca imi da senzatia ca nu ocupa chiar atat de mult in portfard.
Rimelul are o perie clasica, dreapta.Imi place ca nu imi lipeste genele si le ofera si volum, ceea ce nu m-as fi asteptat. Aplicat doar un strat, este perfect pentru zi, iar aplicat in doua straturi il folosesc de cele mai multe ori cand ies in oras.
 Consistenta lui este foarte buna, nu este nici lichid, dar nici uscat, iar nici culoarea nu este de lepadat. Are o nuanta intensa de negru care ma face mereu sa zambesc dupa ce aplic rimelul.
Mai imi place si ca nu curge si nici nu lasa urme pe fata dupa cateva ore, cum am patit cu anumite rimeluri.

Recomandat? Da, categoric.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu