Review: Sebamed Clear Face Care Gel


Dupa cum probabil v-ati mai dat seama din postarile mele,am probleme cu tenul.Uneori mai mari,alteori mai mici,depinde e perioada.Momentan fata mea este plina de monstruleti si am tot tenul brobonat,asa ca am scos din nou artileria grea din portfart,si incerc sa castig lupta cu cosurile.
Produsul despre care vreau sa va vorbesc astazi este din gama Sebamed Clear Face si este un gel transparent care trateaza cosurile.
Ce spune producatorul:
Sebamed Clear Face Care Gel is the ideal basic dermatological care product for dealing with pimples, blackheads and blemishes. Active moisturizing factors such as hyaluronic acid and natural aloe barbadensis give the skin plenty of moisture. Precious allantoin and panthenol soothe and care for the skin, making it soft and supple. The skin's own pH value of 5.5 stabilises the natural protective acid mantle, offers biological protection from bacteria causing acne and is therefore extremely effective in preventing. sebamed Clear Face Care Gel is characterised by its excellent skin tolerance. It encourages the skin's own barrier function to prevent drying and acne bacteria and is therefore specially recommended to deal with pimples, blackheads and skin impurities.
Ce spun eu:
Nu prea il pot folosi pe timpul zilei,decat daca ma decid sa nu ma machiez,caci nu prea pot pune nimic peste ele.Il folosesc in special noaptea si il dau in strat subtire.Pe termen scurt si folosit impreuna cu sapunul din aceeasi gama,da niste rezultate bunicele,dar dupa un timp tenul meu se obisnuieste cu el si nu prea mai face fata,si am nevoie sa intervin si cu crema Ultra Activa de la Gerovital(review coming soon si pentru dansa).Ce mi-a placut la el a fost totusi ca la o criza destul de urata care am avut-o mi-a rezolvat cosurile,asta se intampla cand l-am folosit prima data. As vrea sa mentionez ca nu am acnee vulgara,dar de 2-3 ori pe an am vreo saptamana-doua in care fata mea arata ca o pizza(asa imi place sa-i zic) si nu neaparat ca am cosuri in sensul ca-i pielea rosie sau ceva,doar am umflaturi.Si mai imi place faptul ca nu are prostii in el,daca tin bine minte.Daca gresesc,va rog sa ma corectati.
Exista si chestii care nu imi plac la el: imi usuca tenul prea tare initial,dupa care tenul meu ramane lipicios si pur si simplu este o senzatie care nu imi place.Poate daca ar lupta impotriva cosurilor mai bine,as trece peste acest aspect.Dar pur si simplu nu pot.Imediat dupa ce il aplic,simt cum imi usuca pielea si dupa aproximativ o ora fata incepe sa-mi luceasca si e lipicioasa.Blah.
Nu stiu daca as mai cumpara acest produs,si din cauza pretului destul de piperat: 20 $ pe site-ul oficial/aprox 60 de lei in farmacie( nu stiu pretul exact deoarece mi l-a dat sora mea).
Nu il recomand,exista produse mai bune la preturi mai mici sincer.Acum depinde si de persoana,dar pentru mine nu face ceea ce promite si ideea de fata asemanatoare ca textura cu banda de agatat muste nu tare ma incanta.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu