Balea face-lipbalm-coconut


Astazi o sa fie un fel de posting spree,deoarece am gasit putin timp liber inainte de a pleca sa ma inscriu la facultate.

O sa continui seria de postari cu un review al balsamului de buze de la Balea,varianta cu cocos.Am mai vazut si simplu si unul roz,nu mai tin minte daca era cu iasomie sau cu trandafiri.
L-am achizitionat cu ocazia unei vizite in DM,cum am spus si in postul anterior.
Ambalajul este simplu,alb cu albastru,asemanator cu cel al balsamurilor de buze nivea.
Avantaje: spre deosebire de balsamul simplu de la nivea,nu se topeste cand il tii in buzunar si nu este necesar sa-l tin la frigider pe timpul verii,ceea ce reprezinta un plus foarte mare pentru mine.Sunt o persoana foarte paranoica si am obiceiul sa-mi tin telefonul,guma de mestecat,balsamul de buze,cheile in buzunar.Un alt plus este faptul ca hidrateaza extrem de bine,si este o hidratare ce se mentine in sensul ca dupa ce balsamul s-a dus de pe buze,acestea raman moi si hidratate.Si nu e necesar sa fie aplicat in exces.Functioneaza foarte bine principiul A little goes a long way.

Minusuri-nu are din punctul meu de vedere,dar nu mai am ambalajul ca sa ma uit pe ingrediente.
A costat in jur de 5 lei.

Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu