Balea Body Lotion-Coconut


In urma unei vizite prin binecunoscutul DM mi-am achizitionat si eu 2 produse. Primul este lotiunea de corp de la Balea cu cocos,iar cel de-al doilea este un balsam de buze ,tot de la Balea si tot cu cocos.
Am sa vorbesc intai despre crema de corp,dar din pacate nu mai tin minte pretul-pana in 10 lei pentru 200 ml.
Am sa incep intai cu ce-i mai rau,pentru ca e mai putin.Are ceva parabeni prin ea,vreo patru la numar.Animalic de nocivi,din cate am tot citit.Dar mi-am cumparat-o oricum pentru mirosul imbietor.
Ca plusuri- hidrateaza foarte foarte bine si intra in piele relativ repede.Pielea nu ramane lipicioasa si nici nu raman pete pe haine,ceea ce e un punct forte.
Din pacate,nu prea o folosesc deoarece am devenit si eu un pic paranoica in ceea ce priveste parabenii.O mai folosesc drept crema de maini arareori inainte de culcare.

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Daca chiar ai o problema cu parabenii, incearca untul de corp Alverde (e certificat natural BDIH) miroase a prajituri si nu are parabeni:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Informare inainte de toate:

    http://thingsbyms.blogspot.com/2010/07/m-am-saturat-sa-aflam-despre-parabeni.html

    Some parabens are found naturally in plant sources. For example, methylparaben is found in blueberries, where it acts as an antimicrobial agent.

    Studies on the acute, subchronic, and chronic effects in rodents indicate that parabens are practically non-toxic.[8][9] Parabens are rapidly absorbed, metabolized, and excreted.[8] The major metabolites of parabens are p-hydroxybenzoic acid (pHBA), p-hydroxyhippuric acid (M1), p-hydroxybenzoyl glucuronide (M3), and p-carboxyphenylsulfate (M4).

    "it is biologically implausible that parabens could increase the risk of any estrogen-mediated endpoint, including effects on the male reproductive tract or breast cancer" and that "worst-case daily exposure to parabens would present substantially less risk relative to exposure to naturally occurring endocrine active chemicals in the diet such as the phytoestrogen daidzein."[16] The American Cancer Society also concluded that there was insufficient scientific evidence to support a claim that use of cosmetics such as antiperspirants increase an individual's risk of developing breast cancer, but went on to state that "larger studies are needed to find out what effect, IF any, parabens might have on breast cancer risk.

    MooNy
    Hazeltogreen.moony.sitefrost.com

    PS: activeaza la comentarii "Nume+website" :)

    RăspundețiȘtergere